Vi søger sekretær til immaterialret og proces

article-image

Vi søger sekretær til immaterialret og proces

Vi har travlt, og søger derfor en sekretær til en fuldtidsstilling med ansættelse snarest.

Som en del af vores afdeling for proces sidder et team på fem, som primært beskæftiger sig med immaterialret. Afdelingens opgaver omfatter strategisk og praktisk håndtering af nye ansøgninger og overvågning, håndhævelser og opretholdelse af allerede erhvervede rettigheder samt konflikt- og retssagsbehandling. Til dette team, som sidder i Kolding, søger vi en sekretær.

Dine primære opgaver bliver:

  • Understøttelse af juristernes daglige arbejde herunder skriftlig korrespondance med klienter, modparter, forbindelsesadvokater og offentlige myndigheder, mødebooking, sagsadministration og journalisering
  • Udarbejdelse af processkrifter, procedurer og andre større dokumenter efter diktat
  • Vedligeholdelse af klienters data i vores varemærke- og designdatabase

Vi forestiller os at du har:

  • Erfaring fra lignende stilling hos advokatfirma med erfaring i retssagsbehandling
  • Gerne indblik i sagsbehandling vedr. varemærker og designs
  • Gode kundskaber i dansk og engelsk
  • Fokus på detaljer samtidig med at du bevarer overblikket
  • Gerne erfaring med sagsstyringssystemet Patricia®

Læs mere om stillingen og upload din ansøgning her.